23 Ağustos 2016 Salı

clio 4 ve captur için otoomatik katlanır ayna kiti

Merhabalar  clio4 ve captur modelleri için geliştirmiş olduğum otomatik ayna modülünden biraz bahsetmek istiyorum.

Tesadüfi bir şekilde hiç araştırmadan satın aldığım renault captur marka aracımda katlanır ayna olmasına rağmen otomatik olmadığını fark ettim. .Bunun üzerine birçoğumuz gibi google da araştırma yaptım ve uygun bir ürün bulamadım. Hemen ebay ve aliexpress gibi globel sitelerde de arama yaptım ve yine sonuç olumsuzdu.

Ben de bunun üzerine kendim biraz bir şeyler üretmek istedim ve bunun üzeterine kendi aracımın cam kontrol anahtarlarını çıkartıp aynı kitteki ayna kumanda kablolarını tek tek avometre ile ölçtüm. bu tabiki çok kolay olmadı. defalarca ölçüm yaptım fonksiyonları test ettim.

Çinli üreticilerle temasa geçtim projemle çok ilgilendiler bu beni kuşkulandırdı. sonradan anladım ki amaçları projemi sahiplenmekmiş. Oradan da terk edip ülkemizdeki soket üreticileri temesa geçip bir şekilde soketleri temin ettim. Soketler  bu projenin olmazsa olmazıydı çünkü tüketici kablo kesmemeliydi araçların orjinalliği bozulmamalıydı.

Şimdi sırada elektronik kontrol ürünlerinin seçimi vardı. en az iki ay röle araştırdım. Piyasada temin ettiğim röleleri defalarca test ettim ama ikna olmadım. Bazıları çok ısınıyordu, bazıları büyüktü, bazıları çok fazla akım çekiyordu. Sonunda dünyaca ünlü bir markanın (siemens) rölesini istanbuldaki eloktronikçilerin tozlu raflarında bulabilmiştim. Hem de orjinal Alman malı olanları...

Altı  aylık bir de test süreci geçti hem de başarıyla geçti. kendi aracımda hiç bir problem olmamıştı. Babamın icon marka aracında da 2 aylık test sürecinden sonra üretim başlamış oldu. Sırada megane2 laguna2 clio 3 var. Daha sonra da cam kaldırma modülleri.. İŞTE BU YÜZDEN yerlikit.blogspot.com.tr

Gelelim ürünümüz nasıl çalışır bölümüne:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşleriniz. nerede olduğumuzu bilmek; rotamızı çizmek için bize pusula olacaktır...